неделя, 11 май 2014 г.

Yokluğunla Baş Edemeyecek Kadar Güçsüzüm...

Ne Anlatayım ki;
Parçalanmış Hayatımı mı? 
Yok Olan Aşkımı mı? 
Bana En Büyük Kötülüğü Yapanı ve Yaptığı Kötülüğe Rağmen Hala Onu Sevdiğimi mi? 
Ne Anlatayım ki? 
Sen Gidince Seslerde Gitti... 
Meğer Senden Başka Konuşacak Şeyim Yokmuş Benim... 
Senden Başka Anlatacak Bir Şeyim Yokmuş... 
Sana Yazacak Kalemi Tutamaz Oldum... 
Bütün Vücudum Hayata Küstü... 
Küstüm Yarınlara...
Haram Ettim "Seni Seviyorum" Kelimesi Dilime...
Artık Hüzün Şarkıları Var Dilimde, Düşlerimde...
Yüreğimin Kuytularından Sessizce Hüzünler Gönderiyorum Gözlerime...
Gönül Unuttu Kalem Tutmasını...
Cümleler Birleşmiyor Eskisi Gibi...
Felaketim Oluyor Mazide Kalan Yaşanmışlıklar... 
Zamanın İçine Hapsettiğim Anı ve Hatıralar...
Yorgun Gecelerden Kalma Yüreğim... 
Bir Köşede Kalmış Bitkin ve Yorgun Hayallerim... 
Yüreğim Kanadı Kırılmış Serçe Misali...  
Susmuyor Sözlerim...  
Susmuyor Hecelerim... 
Susmak İçin Yazıyorum Bu Sefer...
Gözyaşlarım Bu Kadar Dolu Dolu Akmamış, Kurduğum Hiç Bir Hayal Bu Kadar Dağılmamıştı...
Kırgınım Sana...! 
Yokluğunla Baş Edemeyecek Kadar Güçsüzüm...
Öyle Bir Gittin ki, Karanlık Daha Bir Karanlık Buralarda...
http://naz-i-m-k-a-n-s-i-z-s-e-v-d-a-m.blogspot.de/

Няма коментари:

Публикуване на коментар