неделя, 11 май 2014 г.

Haykırmak Tüm Benliğimle...

Ve Ne İsterdim Biliyor musun? 
Haykırmak Tüm Benliğimle...
Tüm Coşkumla Aşkımı Haykırmak İsterdim... 
Ve İçimde Kalan Tüm Sevgi Parçalarını Birleştirip Sana Kocaman Bir Yürek Vermek, Gözlerinin Derinliğinde Yok Olmak İsterdim...
Evet Çok Şey İstedim ve Diledim... 
Ama Sadece Seninle...
Ben Seni Sevmek İstiyorum... 
Ellerinden Tutmak, Gözlerine Bakmak, Göğsüne Yatmak, Seni Seviyorum Diye Haykırmak İstiyorum...
Ben Seni Yaşamak İstiyorum... 
Yağmurda Birlikte Islanmak, Gözlerimizle Konuşmak, Yaşanan Acıları Unutmak, Seni Ölene Kadar Sevmek İstiyorum...
Gelsen Diyorum Ummadığım Bir Anda...
Hani Nasıl Girdin Ya Hayatıma Öyle Gelsen... 
Sen Gelince Çiçekler Açsa...
Yağmurlar Dinse...
İçimde Kopan Fırtına Bitse...

1 коментар:

  1. hiçbirşey çalamamış...
    yıllar var sevgimi bitirememiş...

    BİR SEN VAR BENDE
    İÇERİSİNDE BİR BEN OLMAYAN...

    ОтговорИзтриване