петък, 30 май 2014 г.

Hayata ve Sana

Adım "Sen" Oldukça, Adını "Ben" Sanırdım...
Unuttuğum Ne Çok Acı Var Yaşamda...
Yitirdiğim Sayısız Ecel...Şimdi Bir "Sen" Daha Ekliyorum Kaybedişlerime...
Varlığın Öylesine "Ben" Olmuşken Ölümü Yakıştıramıyorum Kendime...
Gönlümde İçin İçin Ağlayan Bir Aşk, Yüreğimde Yanan Kor Ateşler...
Kaderimmiş Böyle Şiirce Sevmek... 
Sevgiye İmkansız Bir Aşkta Acı Çektirmek...
Aşkın İnsafsız Ateşiyle Yanmak... 
Kül Olmak...
Kaderimmiş İmkansız Bir Aşkta Yitip, Yok Olmak...Sanki Asır Olmuş Gibi Geliyor Seni Sevişim...
Üşüyorum... Bataklığa Saplanmış Bir Aşkın Son Haykırışları Bunlar... 
Enkazlarla Dolu Hayatımın Son Yıkıntısı... 
Son Darbesi...
Son Işığı...
Yürek İstasyonumdan En Son Kalkan Tren…
İnadına Yaşadığım Hayatın Son Perdesi... Dinlemekten Yorulduğum Tüm Gerçeklerimi Yüzüme Vurararak Gittin Hayatımdan..Bıçak Gibi Saplanıp Durdun İçime...
Hüznün Tüm Perdeleri Yüzüme Açıldı...
Kırık Bir Dal Oldu Bedenim...
Sen Gittin, Geride Ne Kaldı ki?
Sen Beni Kendinden Saymamıştın ki...Sevda Yüklü Gemiler Bıraktın Gönül Limanıma...
Sahte Düşler Bıraktın Hayatıma..Aynı Gecelerde Sana Dair Kurduğum, Düşlediğim Hayalleri Teker Teker Gömüyorum...
Sana Uyandığım Her Sabahımda Yıkılan Hayellerime Sarılarak Tekrar Uykuma Hasret Kalıyorum...Kalabalıkta Kayboldun mu Hiç? 
Gittiğinden Beri Yolumu Kaybettim Ben...
Kendimi Bulamıyorum... 
Bulup Hayata Dönemiyorum... 
Ölüm Geçiyor Avuçlarımdan Ama Sensiz Tutamıyorum... 
Bak Yine Satırlar Uğruna Titriyor Ellerim..
Duyarmısın? Hissedermisin Yokluğunla Mücadelemi?
Bil ki, Elinin Değdiği Her Yerdeyim... 
Sendeyim... Şimdi Sessizliğe Hesap Veriyorum... 
O Bile Artık İstemiyor Beni...Ve Susmayı Öğrendim Ben...Unuttukça Yarım Kalmayı...
Yarım Kaldıkça Ayak Üstü Yaşamayı Öğrendim...
Öğrendikçe Büyümeyi...
Büyüdükçe Kırılmayı...
Kırıldıkça Susmayı Öğrendim...Uykunda Soluğunun Bir Başka Soluğa Karıştığını Bilerek Geçirdiğim Sayısız Gecelerde, Gururumu Parça Parça Bölüp Aşkıma Kurban Verdim...  
Her Şeye Rağmen Direnebilmek İçin Kendimden Vazgeçtim... 
Öyle Birikmişsin ki İçimde Seni Yaşamakla Tüketmem...Sensizlik; Gözlerime Yaşatabileceğin En Büyük Felaketti...
Susmak Nedir Bilmezdim, Oysa Şimdi Suskunluğa Esirim...
Göz Kapaklarım Kapanınca Aklıma Sen Gelirdin...
Şimdi İse Sadece Hatıralar Var...
Unutmak Çare mi Sanıyorsun? 
Ya da Unutabileceğimi mi Sanıyorsun?
Geçmişin Ağır Yükü Dört Duvar Arasında Beni Yakalayınca Kaçabileceğimi mi Düşünüyorsun?
Ben Sadece Seninle Mutlu Oluyordum...
Dertlerimden, Geçmişimden Sıyrılıyordum...
Gel Gör Şimdi Halimi Sevgili...!
Her Tarafım Acı... 
Her Tarafım Hüzün ve Gözyaşı Dolu...
Sessizlik Hüküm Sürüyor Hayatımda...
Karanlık Geceyle Başlamıyor Şimdilerde...
Çünkü Her Anım Karanlığa Esir Bu Günlerde...
Güneşin Işıkları Yok Artık Dünyamda...
Gökyüzünü Görmek Yasak Kaderimde...
Şansızlık Her Yanımda Gezinirken, Umut Etmek Hayal Kurmak Yok Artık...
Ben Her Şeyi Seninle, Senin Kalbinde Öğrendim...
Gülümsemeyi...
Ağlamayı...
Vuslatın Geçmez Saaatlerinde Seni Beklemeyi Senin Kalbinde Öğrendim...
Sevdaya Sürgün Kalbime Hayatın En Güzel Mutluluklarını En Dayanılmaz Acılarını Bıraktın...
Dünyada Siyahtan Başka Renklerin Olduğunu Senin Sevginle Öğrendim... 
Geceden Sabaha Seni Heyecanla Beklemeyi...
Deli Gibi Severken Uğrunda Canımdan Geçmeyi...
Düsünmeden Hiç Bir Şeyi, Sadece Özleminde Derin Bir Nefes Çekmeyi...
Yalnızlık Çölünde Bile Olsam Seninle Yaşanabileceğini...
Dünümde ki Acılarıma Seninle Gülüşlerle Bakabilmeyi...
Bu Günümde ki Mutluluklarımda Senin Sevgininle Yaşayabileceğimi...
Yarınlarımda ki Beyaz Umutlarımı Senin Yüreğinde Beklemeyi Sende Öğrendim...Ve Sen Bana Aynı Cümlenin İçindeki İki Kelime Kadar Yakın ve Aynı Zamanda Aynı Cümlenin İçinde Asla Bir Araya Gelemeyecek İki Kelime Kadar Uzaktın...İznin Olmadan Düştüğü Gibi Sevdan Yüreğime, Rızan Olmadan Düştü İşte Cümlelerim Kalemime...
Geri Dönüş Yok..!
Geliş Yok..!
Sayfa Sayfa Yazdığım Yarınlarımın Sahibi,Sanadır Azalışlarım...
Sanadır Ölümlerim...Ve Hangi Gün Hangi Saat Hangi Dakikada Öldüğümü Asla Bilmeyeceksin…!
Sensizlik Kokan Dirilişlerimin Faydası Yok..!
Ölümüm Seni Getirecekse Bana Daha Fazla Yaşamamın Anlamı Yok..!
Artık Kelimelerin Sustuğu, Zamanın Durduğu, Bir Tek Ölümün Konuştuğu Andır Şimdi... 
Gözlerimden Akan Damlaların Seni Delice Sevdiğini Haykırdığı Vakittir...
Ben Razıyım Aşkın Uğruna, Senin Uğruna Ölmeye..
Sen Yürekli misin Peki Uğrunda Öldüğüm Sevdamı Görmeye?
Şimdi Vakit Gitme Vakti...!
Girdiğim Yola İster Ölüm de İster İntihar...
Bil ki Bu Yüreğimin Aldığı Son Karar...
Senli Kalmak İmkansızsa, Senli Yaşamak Bana Haramsa Dedim Ya Vakit Gitme Vaktidir...!
Zaman Ölümü Emanet Ettiğim Son Saatlerimdir…
Geride Bıraktığım Gözü Yaşlı Gölgem Kabulünse Senindir…
Allah'a Emanetimsin Adı Bende Saklım...
Artık Hayata Hediye Ediyorum İstifa Dilekçemi...

Няма коментари:

Публикуване на коментар