четвъртък, 15 май 2014 г.

HAKKINI HELAL ET BİRTANEM

HAKKINI HELAL ET BİRTANEM Seni önce ALLAHıma sonra sana ve mutluluğa bırakıyorum. Beni hiç düşünme birtanem ben zaten yaşamıyorum. Gidiyorum senin hayalini de yanımda götürüyorum. Lütfen Beni affet. Sensizlik çok zor olacak biliyorum ama gidiyorum gitmek zorunda olduğum içiN..Seni son kez görmeye geldim BiRTaNeSi. Hakkını helal et demeye geldim.Bu çok zor biliyorum. Ama gidiyorum sensizliğe çaresizliğe gidiyorum dönüşü olmayan yere. Ama şunu da bil ve unutma ben de seni çok sevmişim. Allah kahretsin böyle kaderi. İsyanım sana değil kendime. Sana hiç kızmıyorum, kızamıyorum, kızmam ki birtanemsin. İşte vaktim doldu sayılır....HOŞÇAKAL BENİ UNUTMA SAKIN . Ben gidiyorum artık. İzin verirsen o" güzel sevgimizi de yanımda götürüyorum. Kendine iyi bak kavuşamadığım sevdam. HAKKINI HELAL ET BİRTANEM..CANTANEM..CANIM..CAN YÜREĞİM :(( SeNi HeRZaMaN KaLBiMDe YaŞaTaCaGiM...SeNi SeViYoRuM....

Няма коментари:

Публикуване на коментар