четвъртък, 25 октомври 2018 г.

İnanmaya başladığında çok kapılma. Çünkü en çok kapıldıklarındır, yaralayan

Her başarılı insanın arkasında düşmesini bekleyen insanlar vardır.
Bir gün kapın çalar ama haуatın misafir kabul edemeyecek kadar dağınıktır.
Hayatına giren herkese değer ver ama herkesin özel olduğunu düşünme. 
Hiç kimse senin neler yaşadığını, ne derdinin olduğunu bilmez.
Hiç kimse içinde ne ateşlerin yandığını nelerle mücadele ettiğini bilmez.
Aslında senin nasıl sevgi dolu insan olduğunu bile bilmez.
Ama herkes seni tanımadan hakkında yorum yapmayı çok iyi bilir.Beyni olmayanların ağzı da olmasa keşke..
Güvendiğin dağlar artık yok. Seninle birlikte yıkıldı.Hüznü yaşamak değil, anlatmak güçtür.
Ben üzüldüğümde sadece ben alışkınım diyorum.Hayır unutmadım, yokmuş gibi davranıyorum.Eğer verdiğin değerin karşılığını almamışsan o zaman herkese aldığı kadar değer ver ki haddini bilsin.Siz benim acılarımı ancak benim anlattığım kadar bileceksiniz. Ben ise o acıların hepsini bütün hücrelerimde yaşayarak öğrendim.

Olmuyorsa zorlama bazıları unutulmayı sevilmekten daha çok hak eder.
İnsanIar size kendilerini anlattıkları gibi değil, size yaşattıkları gibidirler.
Olmuyorsa zorlama bazıları unutmayı sevilmekten daha çok hak eder.İnsanIar size kendilerini anlattıkları gibi değil, size yaşattıkları gibidirler.
Sabırla bekliyorum elbette güleceğim günler de gelecek......


Няма коментари:

Публикуване на коментар