понеделник, 26 май 2014 г.

Bu Kadar Kolay Olmamalıydı Sevmek!

Sonsuzluğa Giden Yolda, Hüzün Hiç Bırakmadı Beni...
Yalnızlık İse En Baki Dostum Oldu...
Herşey, Herkes Tek Tek Bırakıp Gitti;En Vazgeçilmezlerim Bile...
En Sadık Yine Yalnızlık Kaldı Geriye...
Ve Artık Biliyorum ki, Son Nefesimde ve Sonrasında, En Baki Dostum Olacaksın Yalnızlık...
Şimdi Artık Mutlu ve Huzurluyum!
Çünkü; Yalnızlığım Var Benim Yalnızlığımı Paylaşacak!!

Sevgi Hep Bir Hayal Olacak...
Umudum Olacak, Umutsuzluğumda...
Gözyaşım Olacak Ayrılışımda...
Sevgi, Adı Gibi Sıcak...
Cehennem Alevi Gibi Azap!
Ben Geçtim Artık Sevgiden...
Hayalden...
Aşk'tan Vazgeçtim Artık!
Seni Gün Batımında Düşlemekten...
Her Düşünüşümde İçimin Titremesinden Vazgeçtim Artık!
Korkma!
Geri Veriyorum Sana Senden Aldığım Herşeyi!
Hayallerimi...
Düşlerimi...
Dokunduğun Yüreğimi...
Ağlayan Gözlerimi...
Senden Aldığım Herşeyi...
Herşeyimi Geri Veriyorum Sana!
Sen Düşerken Sol Yanımdan Yüreğime Taşıyamayacağım Yük Bindirdin...
Gözlerime Pınar Misali Yaş İndirdin..
Umutlar Kırgın, Sevdalar Yaralı...
Gözler Yaşlı Hep Ağlamaklı...
Boynu Bükük Köşelerde Yüreğim!
Ne Kadar Haykırsam da, Çok Şey İçimde Saklı Kaldı...
Hayaller Yarım...
Umutlar Yarım...
İnce Bir Sızıyla Acıyor Her Sabah Sol Yanım...
Yarım Kalan Bir Hikayeyiz Artık Seninle Ayrı Yollara Yürüyoruz...
Hayat Bu?
Ayrı Akşamlara Yatıp Ayrı Sabahlara Uyanırız ve Gizli Gizli Yaralanırız Bundan Sonra...
Şunu Bil ki Daima, Saçlarımda Tel Tel Hüzünlerle...
Gözlerimde Azalan Güneşlerle En Güzel Yeri Hatırana Saklarım Talan Olmuş Gönül Bahçemde...
Ne Gariptir ki, En Çok Canımızı Acıttıgı Zamanlarda Bile  Sığınmak İstediğimiz Yer Kendi Enkazımız Oluyor...
Tam da Hayallerimizin Kırıklığının Enkazı...
Orayı Öylece Bırakıp Başında Bir Ömür Ağıt Yakmak, Ağlamak da Bizim Tercihimizdir...
Değerli ve Sağlam Kalan Yanlarımızı Toplayıp Enkazı Temizlemek de Bizim Yüreğimizde Saklıdır...!

Gel Şimdi Gel Yüreğim!
Gel Oturalım da Dertleşelim Biraz...
Yatıralım Yılları Masaya...
Neler Yapmış, Neler Yaşamışız Sevdaya Dair...
Aşka Dair...
Aşık Ettin Beni Başka Yüreklere...
Düşünmedin ki Hiç, Olur Olmaz mı Diye!
Sen de Üzüldün, Yaralandın...
Kah Güldürdün Kah Ağlattın Beni...
Seven ve Sevilen Bir Yüreğin Ne Kadar Güzel Olduğunu...
Yerinden Frlayacakmış Gibi Nasıl Attığını...
Yaşamanın Heyecanını Tattırdın...
Bir Gün Bir Merhaba Değiştirdi Hayatımızı...
Önce Sohbetiyle Girdi Hayatımıza, Sonra Yüreğiyle...
Yeniden Aşık Olduk Sen ve Ben...
Severek, İsteyerek Kapıldık Ona, Pişmanlık Duymadan...
Bir Aşk'ın Nasıl Hakkıyla Yaşanacağını...
Sevmenin Sevilmenin Ne Olduğunu Öğrendik Beraber...
İyi ki Yaşandı Dedik ve Hayatımızın En Değerli Anlarında...
Senin En Değerli Köşende Sakladık O Aşk'ı...!

Няма коментари:

Публикуване на коментар