неделя, 18 май 2014 г.

Bir gün günesini kaybedersen beni hatirla...




















Bir gün günesini kaybedersen beni   hatirla...
Bir gün ay senin icin dogmazise beni hatirla....
Ve bir gün "ASK" seni unutursa yine beni hatirla..
Sana Hoşçakal Demek Hiç Kolay Değildi, 
Çünkü Benim İçin Hoşçakal, Elveda Demekti...
Benim Sözlüğüm Neden Farklıdır Bilemedim Hiç...

Hatırla Sevgili İçinde Koşar Adım Coşan Sevişlerini...
Uzun Soluklu Bir Aşk'ı, Bir Kar Tanesinin Bir Kartopuna ve Ardından Bir Çığa Dönüşmesi Gibi Yaşamak İsterken, Sağanak Yağmurda Islanıp, 

Sırılsıklam Kaldım Yalnızlığımla...
Çok Yükseklere Saklamıştım Ben Sevgimi..

İki Kelimenin Buluşamadığı Cümleler, Gökyüzüyle Yeryüzü Arasından Çok Daha Uzak Mesafelerin Timsaliydi Yüreğimde...
Sen Takılmışken Bildik Hikayelerin Tanıdık İşleyişine, Ben Bir Sevda Masalın İçinde Sakince Bekliyordum Sessizlikle Çoğalan Çığlıklarımı Gömüp Göğsüme...
Ama Sen Sözlüğümden Haberdar Olacak Kadar Çok Kalmadın Yüreğimde...

http://naz-i-m-k-a-n-s-i-z-s-e-v-d-a-m.blogspot.de/

Няма коментари:

Публикуване на коментар