неделя, 11 май 2014 г.

Kendimi Yalnızlığıma Geri İtiyorum...

Kendimi Yalnızlığıma Geri İtiyorum...

Zor Olanı Başarmıştım Ben...
Yeniden Sevmiştii Yüreğim... 
Yeniden Mutlu Olmuştu...
Yeniden Güller Açmıştı Dört Bir Yanında...
İlk Defa Gördüğümde Gözlerini...
Özlediğimi Anladım Sıcak Bir Çift Eli...
Hayatımda İlk Defa Biri İçin Bu Kadar Çabaladım...
Bitmesin Diye Uğraştım...
Çabalamıyorum Artık...
Üzülmüyorum Hiç Bir Şeye...
Kırmıyor Artık Beni Söylenen Sözler...
Canımı Yakmıyor Yapılanlar...
O kadar Katı, O Kadar Duygusuz Hissediyorum ki Kendimi...
Onunla Tekrar Geri Kazandığım Duygularımı Artık Eski Yerine Bırakıyorum...
Tekrar Kaybediyorum İçimdeki Hisleri...
Eski Zamanlarıma Geri Dönüyorum...
Rol Yaptığım...
Kendimi Kandırdığım Ama Daha Çok Mutlu Olduğum Zamanlara Geri Dönüyorum...
O Hayatıma Girmeden Önce Yenmiştim Ben İçimdekileri...
Bastırmayı Öğrenmiştim Duygularımı...
Hiç Bir Şey Üzmüyordu Beni...
Sonra O Tekrar Kazandırdı Bana Bunları...
Sevmek Neymiş Onu Gösterdi...
O Öğretti Bana Yazmayı....
İçimdekileri Ancak Bu Şekilde Atabileceğimi Gösterdi...

http://naz-i-m-k-a-n-s-i-z-s-e-v-d-a-m.blogspot.de/

Няма коментари:

Публикуване на коментар