четвъртък, 15 май 2014 г.

CeNNeT GöZLüM...

Bu gözler seni gördüğü ilk andan beri seni hep görmek her an görmek istiyor. gönlüm vuruldu gözlerine ,bakışlarına;
unutulmuyorsun...
unutulmayacaksında
farkındayım aslında yasaksın bana  belkide uzaksın diye
ama şunu unutma  uzakta olunca sevilen daha bir çok seviyoliyor 
çünki dokunamıyorsun o na
dokunabilsem belkide sana anlatabilirim kelimelerle anlatamadağım sevgimi...
bakarak gözlerine söyleyebilrim seni seviyorum sözcüğünüü..
anlayabilirsin  o zaman belkii
çünki gözler yalan sölemez
ve  kalbin aynasıdır onlar kalpten yansımadır dilden çıkan her söz ama dil yalanlar bazan gözler asla
biliyorum ;
en azından umuyorum birgün o CeNNeT GöZLeRiNe bakarak ellerine dokunarak kalbimden gelen sözleri yalanlamadan dilim söyleyeceğim sana SeNi SeViYoRuM 
Kızacaksın belkide beklemezdin bölesine  byüyen bir sevgi besledğim için sana  elimde değil be  CeNNeT GöZLüM...
Her gün seni görüpte sana dokunamamktır bunun sebebi...
Ne çok isterdim beni sevebilme ihtimalinin olmasını
içimden bir his sennde benii sevdiğini sölüyo 
söleyen kalbin yalanlayan ise dilin
çünki ne başı belli ne sonu..
bu sevdanın
belki bu yüzden  sevmek imkansız  be CeNNeT GöZLüM.
YOKLUGUN YAĞMURA YAZI YAZMAK KADAR ZOR....
VARLIĞIN YAŞAM KADAR KUTSAL ...
SEN ... NEFES KADAR ÖNEMLİ, CANIM KADAR DEĞERLİSİN

*** CANIM ***
http://naz-i-m-k-a-n-s-i-z-s-e-v-d-a-m.blogspot.de/


1 коментар:

  1. KADERİMDE yalnızlık varsa SEVDAMDA yanlışlık yoktur SEVDAMDA acı varsa SEVGİMDE pişmanlık yoktur Sevdiklerimiz ne kadar uzakta olsada, bizde YÜREKTEN silmek YOKTUR.

    ОтговорИзтриване